Iskolával kapcsolatos ügyeid intézésében fordulj bizalommal segítőkész képzési munkatársainkhoz!

+36 1 883-3655
info@szamalk-szalezi.hu

Kövess bennünket

Keress bennünket a közösségi médiában is!

1119 Budapest, Mérnök u. 39.
+36 1 883-3655
info@szamalk-szalezi.hu

Flag of the United Kingdom




Válogatás az elsőéves szoftverfejlesztőink munkáiból – 2. rész

FőoldalBüszkeségeinkVálogatás az elsőéves szoftverfejlesztőink munkáiból – 2. rész

Válogatás az elsőéves szoftverfejlesztőink munkáiból – 2. rész

Az alábbi játékokat elsőéves nappalis szoftverfejlesztő diákjaink készítették órán kívül, szorgalmi feladatként, előre kiadott feladat vagy saját ötlet alapján. 

Kosztolányi Ákos: Színözön, kódtörő játék

Ki kell találni a gép által elrejtett színeket. A program minden lépésben visszajelzést ad arról, hogy melyik szint találtad el (szürke) és melyik szín van azon  a helyen, ahol lennie kell (fekete).

https://kakos27.github.io/SzinOzon/

Dobos Dominik: Connect Dot játék

A klasszikus Kösd össze a színeket anélkül, hogy kereszteznék egymást a vonalak. 

https://dominikdobos.github.io/ConnectDot/

Kosztolányi Ákos: Hexapawn játék

A játékot 3×3-as sakktáblán játsszák. A gyalogok a sakk szabályai szerint léphetnek előre egyet, vagy üthetnek átlósan ellenséges bábut. 
A cél az ellenség vonalára bejuttatni egy bábunkat. 
A játékot két játékos játszhatja, felváltva lépnek. 

https://kakos27.github.io/HexaPawn/

Kádár Kristóf: Tic-Tac- Toe

https://kkrisi.github.io/JsAmoba/

Dobos Dominik: Amőba, 3×3-as és 5×5-ös változatban is

https://dominikdobos.github.io/js_tictactoe/

Kádár Kristóf és Képíró Balázs 

Kapcsold le az összes lámpát! Ez nem is olyan egyszerű, mert ha az egyik lámpát lekapcsolod, a szomszédai az ellenkező állapotúra változnak!

https://logan114.github.io/lightOn/

Néda Írisz: Ligth On

https://nedairisz.github.io/LightsOn/

Kovács István Gábor, Lukács Alexandra: Light On

https://alexandralukacs.github.io/LightOn/

Dobos Dominik: Kecske-farkas-káposzta

A tutajosnak át kell szállítani a folyó egyik partjáról a másikra egy káposztát, egy kecskét és egy farkast. Ügyelni kell arra, hogy a csónakban csak egyiküknek van hely (a révész evez) és ha a farkas egyedül marad a kecskével, akkor a kecskéből ebéd lesz, illetve ha a kecske egyedül marad a káposztával, akkor annak is lőttek!

https://dominikdobos.github.io/js_KecskeKaposztaFarkas/