Digitális eszközök órák az első évfolyamon
A 2023/24 tanévben előszőr órarendbe ütemezve digitális eszközök néven, a diákok micropython nyelven EV3 Mindstorms LEGO robotot programozhattak.
Tovább olvasomA 2023/24 tanévben előszőr órarendbe ütemezve digitális eszközök néven, a diákok micropython nyelven EV3 Mindstorms LEGO robotot programozhattak.
Tovább olvasomLezajlott az 5. Vándorkupa átadó gálánk. Minden félévben az elsős SZF csoportokan kerül megrendezése a Vándorkupa átadó.
Tovább olvasomA vándorkupát félévente sorsoljuk kis az elsős szoftverfejlesztőink között, csoportonként, két kategóriában: A legjobb tanulmányi eredményért és a legnagyobb egyéni fejlődésért lehet kupát nyerni.
Tovább olvasomIdén másodszor rendeztük meg programozói háziversenyünket, melyen az SZF és IRÜ elsőéves osztályok tanulói vehettek részt.
Tovább olvasomAz idei OSZTV versenyfeladata volt szoftverfejlesztők számára a Paniclab nevezetű társasjáték megvalósítása valamilyen online felületen. Versenyen kívül az elsős szoftvereseink is megpróbálkoztak a feladattal. Az alábbiakban Keresztes Hunor
Tovább olvasomIdén a szakdolgozatok témáját többnyire azok a cégek határozták meg, ahol diákjaink a duális képzés idején a gyakorlatukat töltötték.
Tovább olvasomLezárultak a 2022/2023. tanévi OSZTV versenyek döntői, így 2023. április 26-án sor került az ünnepélyes eredményhirdetésekre a Hungexpo Rendezvényközpont Plenáris termében.
Tovább olvasomAz osztály lelkesen vett rész a fenntarthatósági heti játékokban. Rögtön az első napon kitalálták, hogy ültessünk fát az iskola udvarára. Informatikushoz méltón, engedélykérés után, növény meghatározó szoftverrel
Tovább olvasomA Digitális Témahét Magyarország legnagyobb digitális pedagógiai eseménye. 2016-ban indult útjára az Emberi Erőforrások Minisztériuma támogatásával és a Digitális Jólét Nonprofit Kft. szakmai koordinációjával az idei tanévben
Tovább olvasom