Válogatás az elsőéves szoftverfejlesztőink munkáiból – 2. rész
Az alábbi játékokat elsőéves nappalis szoftverfejlesztő diákjaink készítették órán kívül, szorgalmi feladatként, előre kiadott feladat vagy saját ötlet alapján.
Kosztolányi Ákos: Színözön, kódtörő játék
Ki kell találni a gép által elrejtett színeket. A program minden lépésben visszajelzést ad arról, hogy melyik szint találtad el (szürke) és melyik szín van azon a helyen, ahol lennie kell (fekete).
https://kakos27.github.io/SzinOzon/
Dobos Dominik: Connect Dot játék
A klasszikus Kösd össze a színeket anélkül, hogy kereszteznék egymást a vonalak.
https://dominikdobos.github.io/ConnectDot/
Kosztolányi Ákos: Hexapawn játék
A játékot 3×3-as sakktáblán játsszák. A gyalogok a sakk szabályai szerint léphetnek előre egyet, vagy üthetnek átlósan ellenséges bábut.
A cél az ellenség vonalára bejuttatni egy bábunkat.
A játékot két játékos játszhatja, felváltva lépnek.
https://kakos27.github.io/HexaPawn/
Kádár Kristóf: Tic-Tac- Toe
https://kkrisi.github.io/JsAmoba/
Dobos Dominik: Amőba, 3×3-as és 5×5-ös változatban is
https://dominikdobos.github.io/js_tictactoe/
Kádár Kristóf és Képíró Balázs
Kapcsold le az összes lámpát! Ez nem is olyan egyszerű, mert ha az egyik lámpát lekapcsolod, a szomszédai az ellenkező állapotúra változnak!
https://logan114.github.io/lightOn/
Néda Írisz: Ligth On
https://nedairisz.github.io/LightsOn/
Kovács István Gábor, Lukács Alexandra: Light On
https://alexandralukacs.github.io/LightOn/
Dobos Dominik: Kecske-farkas-káposzta
A tutajosnak át kell szállítani a folyó egyik partjáról a másikra egy káposztát, egy kecskét és egy farkast. Ügyelni kell arra, hogy a csónakban csak egyiküknek van hely (a révész evez) és ha a farkas egyedül marad a kecskével, akkor a kecskéből ebéd lesz, illetve ha a kecske egyedül marad a káposztával, akkor annak is lőttek!